Реєстрація прав власності на квартиру

Реєстрація права власності на квартиру в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно обов’язково виконується у разі купівлі-продажу квартири, оформлення спадщини на квартиру, даруванні квартири, приватизації квартири, визнанні прав власності на квартиру відповідно до рішення суду, та в інших випадках.        

Для пересічного громадянина процедура оформлення права власності на квартиру являється досить складною, розпочинаючи зі збирання документів для оформлення квартири, та завершуючи кінцевим етапом поданням документів на реєстрацію права власності.

Наша компанія надає допомогу з Реєстрації права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно в  Києві, Київській області, також є можливість працювати по всій території України.

Отримати документ підтверджуючий право власності на квартиру є кінцевим результатом виконаних робіт.

В яких випадках виконується реєстрація права власності на квартиру?

Відповідно до чинного законодавства України реєстрація прав власності і оформлення права власності  на квартиру виконується у наступних випадках:

  • Реєстрація квартири на підставі договору інвестування (первинна реєстрація);
  • Реєстрація квартири відповідно до цивільно правової угоди:
    • договір дарування квартири,
    • договір міни квартири,
    • договір купівлі-продажу квартири,
    • отримання спадщини на квартиру;
  • Оформлення реконструйованої чи новозбудованої квартири після введення в експлуатацію в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
  • Внесення в реєстр нерухомості  рішень суду про визнання права власності на квартиру;
  • Реєстрація права власності на квартиру в інших індивідуальних випадках.

Хто реєструє право власності на квартиру?

На даний період часу згідно законодавства, проводять Державну реєстрацію речових прав на квартиру приватні та державні нотаріуси, а також державні реєстратори, що працевлаштовані в органах місцевого самоврядування, документи на реєстрацію державним реєстраторам мають право приймати тільки центри надання адміністративних послуг ЦНАП.

При самостійному наданні документів клієнтом до центру надання адміністративних послуг ЦНАП, на реєстрацію права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно часто виникають певні складнощі із документами, що можуть призводити до відмови у реєстрації.

Як зареєструвати право власності на квартиру та отримати виписку з Реєстра нерухомого майна?

Реєстрації прав власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно регулюється статтею 18 Закону України про Державну реєстрацію, що була затверджена Постановою Кабінету Міністрів України № 553 від 23.08.2016 року.

Процес оформлення права власності на квартиру починається  зі збору необхідного пакету документів, ознайомленням з ними, та подальшої передачі документів на реєстрацію квартири в центри надання адміністративних послуг (ЦНАП) або нотаріусу.

Процес реєстрації права власності на квартиру відбувається 5ть робочих днів (може бути продовжено до 35 робочих днів). При виявленні помилок чи відсутності необхідних документів, реєстратор просить надати відсутні документи чи виправити помилки, продовжуючи термін до максимального. Після чого  приймає рішення у реєстрації квартири, або відмові у реєстрації з письмовим поясненням свого рішення.

У разі якщо право власності на квартиру не було зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, сплачене мито за реєстрацію не повертається клієнту. В подальшому клієнт повинен повторно сплачувати мито при наступних поданнях на реєстрацію та чекати рішення реєстратора.

У разі позитивного рішення реєстратора з оформлення документів в реєстрі створюється розділ про нерухоме майно та надається власнику витяг з державного реєстру речових прав.

Неправомірні рішення державного реєстратора можна оскаржити двома способами. Перший це письмове звернення до територіальних органів Міністерства Юстиції з проханням перегляду дії реєстратора. Другий спосіб вирішення спору звернувшись до суду.

Наше товариство виконує послуги з Державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, звертаючись до нас ви гарантовано отримаєте кінцевий результат не витрачаючи свій час та нерви!

Необхідні документи для оформлення квартири в реєстрі нерухомого майна

Для того щоб оформити право власності на квартиру у реєстрі нерухомості необхідні такі документи:

  • Заява власника квартири на виконання Державної реєстрації в реєстрі речових прав;
  • Паспорт та ідентифікаційний код власника;
  • Документ підтверджуючий право власності на квартиру (свідоцтво про право власності, договір на спадщину, договір купівлі-продажу, договір міни, договір дарування, інвестиційні договори, рішення суду чи інше);
  • Технічний паспорт бюро технічної інвентаризації на квартиру;
  • Інформаційна довідка з БТІ, що підтверджує право власності. Якщо реєстрація квартири проводилась до 2013р. в паперовій базі БТІ;
  • У разі проведення реконструкції – декларація про готовність об’єкта до експлуатації;
  • Квитанція про оплату державного мита;
  • Інші документи у кожному окремому випадку різняться.

Для того, щоб оформити право власності в Державному реєстрі речових на нерухоме майно подаються виключно оригінали документів, які в подальшому скануються державним реєстратором і заливаються до реєстру. Оригінали документів після прийняття рішення обов’язково повертаються клієнту. 

Вартість послуг і терміни реєстрації права власності на квартиру

Вартість оформлення документів з реєстрації права власності в Державному реєстрі речових на нерухоме майно залежить від багатьох факторів, таких як місце розташування квартири, терміну та складності виконання робіт, і розраховується в індивідуальному порядку.

Строки оформлення права власності на квартиру складає від одного до десяти днів.

Ціна державної реєстрації права власності на квартиру в реєстрі речових прав на нерухоме майно в Києві та Київській області складає:

  • 1 день від 8000 грн.
  • 5 днів від 5000 грн.

В кожному індивідуальному випадку спеціалісти нашої компанії ознайомившись з документами  прораховують вартість надання послуг та узгоджують її із замовником.

Часті питання

Чи потрібен техпаспорт для реєстрації права власності на квартиру?

Технічний паспорт БТІ є обов’язковим документом, який необхідно подавати на реєстрацію прав власності на квартиру в реєстрі речових прав не нерухоме майно.

На період військового стану є роз’яснення Міністерством юстиції України для реєстраторів про те, що технічний паспорт БТІ являється не обов’язковим документом.   

Як перевірити право власності на квартиру?

Для перевірки права власності вже зареєстрованої квартири, необхідно отримати (ЕЦП) електронний цифровий підпис або BankID після чого перейти на портал Міністерства юстиції і створити особистий  кабінет. В розділі інформація з Державного реєстру речових прав, подати заяву на отримання інформації про нерухомість. Онлайн оплатити сервісний збір та отримати виписку  з державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Що таке єдиний державний реєстр прав?

Правильно буде сказати Єдиний Державний Реєстр речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – це інформаційна електронна система  України в якій зберігається  інформація  про власника нерухомого майна, підстав набуття власності, їх обтяження і термін набуття майна у власність.

Які документи підтверджують право власності на квартиру в Україні?

Право власності на квартиру в Україні підтверджується наступними документами: 

  • Свідоцтво про право власності на квартиру;
  • Договір купівлі-продажу квартири;
  • Договір дарування квартири;
  • Договір міни квартири;
  • Свідоцтво про оформлення спадщини;
  • Рішення суду про визнання прав власності.

Ордер про заселення, інвестиційний договір, договори фінансування хоч і являються основними документами на квартиру, проте обов’язково підлягають реєстрації з оформленням прав власності.

Звернувшись до нашої організації ви отримаєте професійну та якісну допомогу у рішенні складних питань які стосується Державної Реєстрації Речових Прав вашої нерухомості.