Що таке техпаспорт будинку?

Технічний паспорт на будинок являється основним технічним документом індивідуального житлового будинку та садового (дачного) будинку, в якому вказується вся необхідна технічна інформація про об’єкт нерухомого майна.

Технічний паспорт БТІ будинку не є правовстановлюючим документом та не підтверджує право власності на нерухомість, проте без нього не відбувається жодної юридичної та нотаріальної дії (оформлення спадщини, купівля-продаж, дарування, іпотека, рішення суду та інші дії).

З чого складається  техпаспорт на будинок:

  1. Титульний лист з описом місцезнаходження будинку, прізвище та ім’я замовника, інформація про виконавця техпаспорту та дата виконання.
  2. Схематичний план земельної ділянки, на якому вказуються всі будівлі та споруди, що знаходяться на земельній ділянці.
  3. План будинку, де вказані площі та розміри внутрішніх приміщень.
  4. Експлікація приміщень, що несе інформацію про площу кожного окремого приміщення та загальну площу будинку.
  5. Характеристика будинку, де вказуються основні конструктивні елементи (фундамент, стіни, дах та інше), рік побудови,  площа забудови та об’єм будинку.

Для чого потрібен технічний паспорт будинку?

  • для встановлення наявності будинку;
  • визначення його фактичної площі та об’єму;
  • огляду та опису наявних конструктивних елементів будинку;
  • встановлення наявності змін у  плануванні та складі будинку;
  • визначення фізичного зносу конструктивних елементів будинку.

Техпаспорт

В яких випадках потрібно виготовити техпаспорт на будинок?

Технічний паспорт БТІ на будинок потрібен в наступних випадках:

  • Оформлення спадщини
  • Реєстрація права власності
  • Приватизація нерухомого майна
  • Введення в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів
  • У разі перепланування чи реконструкції для уточнення площі
  • При отриманні кредиту в банку під заставу нерухомого майна
  • При втраті документів
  • В  усіх інших випадках техпаспорт на будинок виготовляють за бажанням замовника.

Відповідно до законодавства України техпаспорт на приватний будинок не має терміну дії та є безстроковим. Тобто ви можете оформити технічний паспорт на будинок у будь-який зручний для вас час у нашому Бюро технічної інвентаризації. Наша компанія надає послуги з технічної інвентаризації нерухомості в Києві, Київській області та по всій території України.

Які документи потрібні в БТІ для отримання техпаспорту на будинок?

Для того, щоб замовити техпаспорт на будинок необхідні наступні документи:

  1. Заява від власника про оформлення техпаспорту будинку
  2. Паспорт та ідентифікаційний код власника
  3. Документи що підтверджують право власності на нерухоме  майно
  4. Документи що підтверджують право власності на земельну ділянку (за наявності)
  5. Попередньо оформлений  технічний паспорт БТІ  на нерухомість (за наявності)
  6. Будівельний паспорт та проектна документація (за наявності)

Реєстрація техпаспорту на приватний будинок в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ)

Відповідно до чинного законодавства України з 2021 року  технічний паспорт на будинок необхідно вносити до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ). Інформацію про техпаспорт будинку до ЄДЕССБ може вносити тільки сертифікований фахівець, що виконував технічну інвентаризацію та оформляв техпаспорт на приватний будинок.

Якщо ви замовили техпаспорт на будинок, який не внесений до ЄДЕССБ ви можете звернутися до виконавця технічного паспорту для його реєстрації в реєстрі. Якщо ж він з деяких причин не може цього зробити (наприклад припинив діяльність), вам необхідно повторно замовити  техпаспорт на будинок. У разі відсутності даних технічної інвентаризації у ЄДЕССБ техпаспорт на будинок є недійсним.

Скільки коштує зробити техпаспорт на будинок – вартість послуг:

  • Індивідуальний житловий (садовий, дачний) будинок до 100 кв. – від 2200 грн. Термін – 5 днів.
  • Індивідуальний житловий (садовий, дачний) будинок від 100 до 200 кв. – від 3200 грн. Термін – 5 днів.
  • Індивідуальний житловий (садовий, дачний) будинок понад 200 кв. – договірна. Термін – 5 днів.
  • Доплата за складність 30%

Скільки часу потрібно для виготовлення техпаспорту на будинок?

Термін виготовлення техпаспорту залежить від складності будинку та терміновості надання послуги і складає від одного дня до одного місяця.

Як замовити техпаспорт на будинок?

Для замовлення техпаспорту на будинок необхідно звернутися до BTIDP або замовити технічний паспорт зателефонувавши нам.

Часті питання:

Як відновити техпаспорт на будинок?

Звернутися до БТІ та замовити техпаспорт. Наші спеціалісти при проведенні технічної інвентаризації можуть зробити техпаспорт на будинок з нуля.

Чи є термін дії техпаспорту будинку?

Відповідно до Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації, термін дії даних в технічному паспорті становить один рік. Однак не існує чіткого визначення терміну дії самого технічного паспорту.

Чи є можливість самому зробити технічний план на будинок?

Виготовленням технічних планів займаються сертифіковані інженера, які вносять дані в реєстр  ЄДЕССБ .  Тому самому зробити технічний план на будинок неможливо.

При оформленні техпаспорту на приватний будинок наша компанія вносить його дані до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ), присвоюється інвентаризаційний номер та QR код, що гарантує відсутність проблем у майбутньому. Оформлений  техпаспорт будинку разом з QR кодом видається замовнику.

Вам не потрібно приїжджати до нас, щоб замовити техпаспорт на будинок. Це можна зробити онлайн в телефонному режимі або написати нам на електронну пошту. Фахівці бюро технічної інвентаризації виїдуть на об’єкт у зручний для вас час та зроблять техпаспорт на будинок. Отримати техпаспорт на будинок можна у нас в офісі або ми відправимо його новою поштою. Перед тим як оформити техпаспорт на будинок ви можете скористатися безкоштовною консультацією.